Dit is het geheim van Amazon, Uber en Google om B2B klanten te bereiken

Mijn elevator pitch op verjaardagen is een hit. Elke keer weer. Ik vraag eerst wat mijn gesprekspartner doet. Is dat het ontwikkelen van een fitness app? Dan vertel ik hem dat er 4.000 fitness centra zijn in Nederland en half miljoen fitnesscentra wereldwijd. En het allermooiste? Alle gegevens van zijn doelgroep zijn beschikbaar. Lekker overzichtelijk in Excel, inclusief e-mailadressen en telefoonnummers. Het kwijl loopt nog net niet uit zijn mond. Meestal heb ik die maandag al een mailtje in mijn inbox: kan je me helpen aan deze data? Ja dat kan ik. Vandaag vertel ik je hoe.

Mijn geheim

Waarschijnlijk adverteer je nu op Facebook en Google? Snap ik. Online adverteren is hot. Maar ook duur. Bovendien kun je als B2B bedrijf vaak niet gericht genoeg targetten voor echt resultaat. Met mijn oplossing kan dat wel. Zelfs zo gericht dat je niet wist dat het mogelijk was. Mijn geheim: database marketing.

Hoe het ooit begon

Database marketing is natuurlijk geen geheim. Het is zo oud als de weg naar Rome. 15 jaar geleden – toen ik net begon in de wereld van de data – werden databases nog geleverd op CD-rom. Er was nog geen privacywetgeving – dus handel in data was een koehandel waar ieder bedrijf aan meedeed. Hele klantenbestanden werden in z’n geheel verhuurd voor een marketing campagnes. Dat is nu ondenkbaar. Daarom ben ik op zoek gegaan naar nieuwe manieren om je doelgroep met extreme precisie te bereiken. En met succes.

Amazon en Uber gingen je voor

Na 10 jaar hard werken – via honderden lokale KvK’s, openbare bronnen en slimme technologie – hebben we het beter voor elkaar dan ooit. Een B2B database van 352 miljoen bedrijven onderverdeeld in 4.000 doelgroepen in 223 landen. Betrouwbaar, geverifieerd en accuraat. 2.000+ bedrijven – van de bloemist om de hoek tot Amazon en Uber – gingen je al voor. Best vet toch? 😉

Wie is je doelgroep?

Ik gebruik m’n elevator pitch nog maar eens een keer. Wie is je doelgroep? Echt… daag me uit en ik zorg dat je binnen enkele uren aan de slag kunt. We vinden een datagedreven oplossing voor alles wat je maar kunt bedenken. Deze bedrijven gingen je al voor:

 

Eerst zien dan geloven?

Snap ik. Daarom geef ik je 10 gratis adressen van jouw doelgroep. Zo in je inbox in Excel. Waar wacht je nog op? Vertel me je doelgroep via +31(0)20 705 2360 of vraag hier je gratis sample aan.