Nike verkoopt sportkleding en schoenen met hoge kortingen in de Nike Factory Outlet Stores. Het sportmerk opende de afgelopen jaren honderden van deze outlets door heel Europa.
De outlet stores bevinden zich vaak op industrieterreinen of andere afgelegen gebieden met weinig aanloop. Omdat Nike haar outlet stores niet actief promoot op tv of in print, was de vraag aan BoldData: ‘Hoe kunnen we mensen in de omgeving naar de opening van de stores krijgen?
Onze geverifieerde, accurate en betrouwbare database combineert wereldwijd bereik, met onverslaanbare lokale kwaliteit en expertise. Als internationale data expert weten we alles en meer van internationale data en haar lokale dynamiek, uitdagingen en regels. Daarom waren wij de aangewezen partner om op maat gesneden adressenbestanden te creëren voor elke winkelopening: van Berlijn tot Parijs en Istanbul. De selectiecriteria: consumenten ouder dan 18, met een interesse in sport, woonachtig in een 20 kilometer radius van de winkel. Nike gebruikte onze data om deze consumenten persoonlijk uit te nodigen voor de winkelopeningen. Omdat de doelgroep getarget werd met extreme precisie, overtrof de opkomst alle verwachtingen.
Eersteklas data is de basis van je direct marketing strategie. Onze geverifieerde, betrouwbare en accurate b2b database combineert wereldwijd bereik met onverslaanbare lokale kwaliteit. Of je nu in contact wilt komen met managers van vijfsterrenhotels in Europa of startups in Duitsland: wij selecteren je doelgroep met extreme precisie.